Het is eindelijk zover.. - Reisverslag uit Takoradi, Ghana van Cerise - WaarBenJij.nu Het is eindelijk zover.. - Reisverslag uit Takoradi, Ghana van Cerise - WaarBenJij.nu

Het is eindelijk zover..

Door: Cerise

Blijf op de hoogte en volg

17 Oktober 2014 | Ghana, Takoradi

Het is 17 oktober en eindelijk is de dag aangebroken dat ik dan ook echt vertrek. Vanavond vlieg ik via Londen naar Accra in Ghana. Daar wordt ik met een auto opgehaald en dan is het nog een paar uur rijden naar Takoradi, mijn woonplaats de komende tijd. Ik zal daar gaan werken voor To Be Worldwide. Ik ga werken in een centrum met oa. een bibliotheek en een computerzaal. Kinderen kunnen naar het centrum komen voor extra begeleiding/ondersteuning, uitdaging en plezier. Ik zal daar het lesmateriaal, de administratie en het contact met scholen en leerkrachten onderhouden. Daarnaast ga ik nieuw lesmateriaal ontwerpen en implementeren en helpen met de lessen in het centrum

Ik zal via dit blog iedereen op de hoogte houden van mijn vorderingen in het centrum, mijn ervaringen en mijn avonturen.
Jullie horen dus nog van mij de komende 8 maanden!

Liefs,

Cerise

  • 18 Oktober 2014 - 14:12

    Nathalie Van Velzen:

    Heel veel (werk)plezier!!

  • 19 Oktober 2014 - 11:40

    Ed:

    Cerise, heel veel werkvreugde en geniet er tussendoor ook van.


  • 19 Oktober 2014 - 12:14

    Buren Slot:

    Cerise
    Zondagochtend in Beemster. Je moeder kwam langs en heeft je blogadres gegeven. Omdat de badcel wordt verbouwd waren wij veel boven aan het werk en was de achterdeur op slot. We hoorden van Coirnne dat je langs bent geweest. Vrijdagmiddag zagen we julie weggaan, hebben nog gezwaaid bij Corrie en Rob aan de zijkant maar jullie hebben niets gezien. Na veel geregel en gedag zeggen ben je in Accra. Veel succes en plezier in je werk. We blijven je volgen. Groeten buren Slot.

  • 23 Oktober 2014 - 12:41

    Rob En Corrie:

    Hoi Cerise,

    Het heeft even geduurd voor ik je blog kon vinden, maar het is gelukt. Ik dacht dat het waarbenjijnu was, maar daar was je niet te vinden, deze staat nu op mijn beginscherm dus reken maar dat Rob en ik je gaan volgen

  • 23 Oktober 2014 - 12:45

    Rob En Corrie:

    Weet niet of mijn volledige verslagje hier is aangekomen dus even opnieuw, waarschijnlijk omdat ik een smilye plaatste, als het er 2x op staat aub weggooien hihi.

    Hoi Cerise,

    Het heeft even geduurd voor ik je blog kon vinden, maar het is gelukt. Ik dacht dat het waarbenjijnu was, maar daar was je niet te vinden, deze staat nu op mijn beginscherm dus reken maar dat Rob en ik je gaan volgen. Ik heb viavia gelezen dat je daar veilig aangekomen bent en hoop dat je een goede reis hebt gehad en dat de wachttijd in Lonen een beetje meeviel. Hier gaat alles goed beetje stormachtig en nat geweest de laatste paar dagen,
    Verder wensen wij je daar heel veel werkplezier toe.
    Groetjes Rob en Corrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Takoradi

Actief sinds 13 Okt. 2014
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 3799

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2014 - 01 Juli 2015

To Be Worldwide in Ghana

Landen bezocht: